KassuKissunen ja Jesse James olivat täällä. Isovanhemmat kierrettiin ja kaarrettiin. Eilen käytiin illalla ravintolassa syömässä ja juomassa. Illalla illalla blondeilimme ja katsoimme jonkin tosi hulvattoman teiniblondileffan, joka oli aivan valloittava.

Lopetin vähän kuin vahingossa sitten tupakoinnin. Eilen oli kaamea krapula päällä muistona mukavasta keikasta, eikä tupakkakaan oikein maistunut. Olenhan minä ennenkin ollut yhden päivän leppoisasti ilman ja niin nytkin, ihan huomaamatta. Tänään halusin olla polttamatta, kun menimme mumman luo. Ajattelin, että poltampa sitten, kun pääsemme sieltä pois. On niin inhottavaa mennä sinne pahalta  haisten halailemaan ja hönkäilemään. Ei ole vieläkään tullut poltettua. Mielessä pyörii kyllä koko ajan. Vittumaista miettiä, että mitä sitä tekisin. Lopettaisiko jo nyt vaiko vasta seuraavalla lomalla. Lopettaa kuitenkin pitää ennen kesää, koska en haluaisi harjoittelussa enää polttaa.

Mutta kun en minä halua lopettaa tupakointia! Vahinkohan tämä polttamattomuus oli. Aivan hullua, polttanut olen jatkuvasti jo vaikka kuinka monta vuotta, ja sitten vain vahingossa käy näin. Kun en minä kai haluaisi. Tai siis haluaisin lopettaa, mutta en näin. Kaapissa odottaa monta avaamatonta askia enkä ole yhtään ehtinyt mietiskellä koko juttua. Kaiken lisäksi ihan hullu viikko tulossa.

Typerää jankkaamista. Pitäisi vain ottaa kaikki hyöty irti. Mutta kun mun mielestä edelleen tupakka näyttää jotenkin niin hienolta. Siinä on jotain kovuutta ja itsenäisyyttä. Rock. Äh mitä paskaa, mielikuvamainonnan uhri.