Eilen harrastettiin Miehen kanssa aktiviteetteja. Käytiin elokuvissa katsomassa Borat. Jee. Paska kuvanlaatu, paska teatteri, paskat äänet, paska James Bond, jonka jutut kuuluivat viereisestä salista. Paska kaupunki.

Mun hiukset. Huomasin aamulla suihkussa, että latvat on aivan punaiset! Miten ihmeessä voi hiukset, joita ei ole yli vuoteen värjätty, muuttua yhtäkkiä punaiseksi? Miten ne voi punertua, kun en ole vuosiin värjännyt kuin mustalla tai raidoilla. Miksi punaiset? Onko mun oma hiusväri muuttunu 10 värjäysvuoden aikana punaiseksi? Miten mulla muka vois olla punapigmenttiä, kun ei sitä ole kellään koko suvussa? Mikä vitun mutaatio musta on tullut?

Järjestin eilen kaikki koulupaperit kansioihin. Vituttaa, kun mulla ei ole läheskään kaikkia juttuja itsellä. Paljon on jääny vanhan koulun sähköpostiin ja oppimisympäristöön, mihin mulla ei oo enää tunnuksia. Vituttaa.

Pitäis tänään mennä kaupungille. Kansioita ja tulostimeen mustetta. Vituttaa, kun ei oo rahaa ostaa kivoja vaatteita ja kenkiä. Töihinkään ei yhtään huvittaisi mennä, mutta onko vaihtoehtoa, kun kluitenkin haluaisin kaikkea kivaa itselleni. Ärsyttävää!