Voi ihanuus, joulu on ohi. Stressipisteitä tuli korkattua sadoittain, aivan liikaa. Mikä ihme siinä on, ettei joulu ole koskaan sellainen kuin toivoisi. Että olen kateellinen niille ihmisille, joiden joulu tapahtuu yhdessä paikassa, joiden ei tarvitse matkustella satoja kilometrejä edes takaisin... Ärsyärsyärsy.

Päätimme, että ensi jouluna suuntana on ulkomaat. Minä haluaisin Espanjaan, johonkin pieneen herttaiseen kylään, tuo kauas kauas lämpimään. Vaikka Jamaikalle.

Olen onnellinen kaksi päivää vanhan mp3-soittimen omistaja. Lopulta sorruin ja tein hankintani. Kauan tuli lykättyä ja vastaan taisteltua. Laitoin heti alkajaisiksi muun muassa Regina Spektoria, Anti Flagia ja Lilly Allenia. Jippii. Pyykinpesu sujui tanssahdellen ja hypellen. Mä hypein, mä hypein!

Huomenna lähdetään Helsinkiin. Uutta vuotta. Tuo lupasi joululahjaksi minulle vaatteita ja sen sellaista. Saan itse valita. Autuus.

Jippii, kohta näkee Leenan! Jee! Toivottavasti näkis myös Juhan ja Sannan ja Kirjanpitäjänkin! Ja kyllä mä oikieastaan mielelläni näkisin vaikka ketä muitakin! Jee!